Rejsy statkiem Australia i Nowa Zelandia

Rejsy statkiem Australia i Nowa Zelandia

 

TERMIN:

od 11.10.2010

STATEK SUN PRINCESS:

Rok
budowy – 1995; Pasażerowie – 1950 osób; Załoga – 900 osób; Liczba
pokładów – 11 dostępnych dla gości; Długość – 260 m; Szerokość – 32 m;
Wyporność – 77,000 ton

RESTAURACJE I BARY:

główne
restauracje Regency oraz Marquis , Vista Show Lounge, Atrium Lounge,
Wheelhouse Bar, Shooting Stars, Rendez-vous, Sundowners, Riviera Bar,
Casino Bar,
Sterling Steakhouse, Wine and Kaviar Bar, Verdi´s Pizzeria, Terrace
Grill (Burger & Hot Dog Grill), Sundaes Icecream Bar, Horizon Court
(Buffetrestaurant)

SPORT I REKREACJA:

fitness center – sauna, joga, aerobic, siłownia; boiska sportowe; trasa do joggingu; 2 baseny; 4 jacuzzi; sala gier video;
biblioteka

SPA – odnowa biologiczna:

zabiegi kosmetyczne; fryzjer; sauna; masaże

ROZRYWKA:

przedstawienia w teatrze; koncerty w barach; Princess Theater, Casino; dyskoteki; klub nocny; karaoke; show na pokładzie

DODATKOWE USłUGI:

galeria
dzieł sztuki, aukcje; kawiarenka internetowa; galeria sklepów
wolnocłowych; recepcja; centrum medyczne; kaplica; klub dla dzieci i
młodzieży; centrum konferencyjne;
pralnia,

przebieg rejsu:

1-3 dzień:

lot do Australii, rozpoczęcie rejsu – 16.00

4 dzień:

wypoczynek na morzu

5 dzień:

wypoczynek na morzu

6 dzień:

Airlie Beach/Australia – 07.00 – 18.00

7 dzień:

wypoczynek na morzu

8 dzień:

wypoczynek na morzu

9 dzień:

wypoczynek na morzu

10 dzień:

Darwin/Australia – 08.00 – 18.00

11 dzień:

wypoczynek na morzu

12 dzień:

wypoczynek na morzu

13 dzień:

wypoczynek na morzu

14 dzień:

wypoczynek na morzu

15 dzień:

Brunei/Malezja – 09.00 – 19.00

16 dzień:

Kota Kinabalu, Sabah/Malezja – 07.00 – 17.00

17 dzień:

wypoczynek na morzu

18 dzień:

wypoczynek na morzu

19 dzień:

Hongkong/Chiny – 08.00

20 dzień:

Hongkong/Chiny – 18.00

21 dzień:

wypoczynek na morzu

22 dzień:

wypoczynek na morzu

23 dzień:

Shanghai/Chiny – 06.00 – 23.59

24 dzień:

wypoczynek na morzu

25 dzień:

Pusan/Korea Płd. – 08.00 – 18.00

26 dzień:

Nagasaki/Japonia – 08.00 – 18.00

27 dzień:

wypoczynek na morzu

28 dzień:

Osaka/Japonia – 08.00 – 20.00

29 dzień:

wypoczynek na morzu

30 dzień:

Yokohama (Tokio)/Japonia – 08.00 – 20.00

31 dzień:

wypoczynek na morzu

32 dzień:

Iwo-Jima (Ogasawara-Island)/Japonia – 14.00 – 17.00

33 dzień:

wypoczynek na morzu

34 dzień:

Saipan/Mariany – 08.00 – 18.00

35 dzień:

Guam/Mariany – 08.00 – 17.00

36 dzień:

wypoczynek na morzu

37 dzień:

wypoczynek na morzu

38 dzień:

wypoczynek na morzu

39 dzień:

Rabaul/Papua-Nowa Gwinea – 08.00 – 18.00

40 dzień:

wypoczynek na morzu

41 dzień:

wypoczynek na morzu

42 dzień:

wypoczynek na morzu

43 dzień:

Brisbane/Australia – 08.00 – 18.00

44 dzień:

wypoczynek na morzu

45 dzień:

Sydney/Australia, przypłynięcie – 07.00
45-46 dzień lot powrotny do kraju

 

Cena za 2 osoby – 5652,- EUR

 

Świadczenia zawarte w cenie:

.

dolot do/z miejsca rozpoczęcia i zakończenia rejsu,
– zakwaterowanie w kabinie wybranej kategorii,
– serwis bagażowy podczas wejścia i zejścia ze statku,
– serwis kabinowy,
– pełne wyżywienie – śniadanie, obiad, kolacja, podwieczorek, przekąski
między posiłkami, kawa, herbata, woda, soki (bez alkoholu i napojów
gazowanych),
– program rozrywkowy i zajęcia rekreacyjne na pokładzie statku,
nieoznaczone jako dodatkowo płatne,
– opłaty i podatki portowe,

Cena za rejs nie obejmuje:

.

transferów do/z portu,
– ubezpieczenia,
– kosztów wymaganych wiz,
– wydatków osobistych (napojów gazowanych i alkoholowych na pokładzie,
pralni, zabiegów kosmetycznych, rozmów telefonicznych, dostępu do
internetu, itd.),
– opłat za rezerwację miejsc w restauracjach tematycznych (ok. 10,-
usd),
– napiwków,
– wycieczek fakultatywnych,
– transferów na statek w przypadku spóźnienia się na godzinę
wypłynięcia.

Cena
uzależniona jest od dostępności kabin i miejsc w samolocie w danej
kategorii, towarzystwo żeglugowe i lotnicze podaje ceny aktualne na
chwilę zapytania, cena może ulegać zmianom, (do momentu podpisania
umowy zgłoszenia) ze względu na wyczerpanie się danej kategorii kabin
lub klas lotniczych: